Kunniakierros

Yhteenveto vuoden 2015 kunniakierroksesta.

Kunniakierros juostiin sateisessa ja koleassa kelissä. Keskusurheilukentän rata oli pinnaltaan liukas ja radan pinnoite osittain erittäin huonossa sekä paikoin jopa vaarallisessa kunnossa. Paikalle oli tullut kuitenkin kovia juoksijoita säätä uhmaamaan.

Huippuhiihtäjät Ville Nousiainen ja Mona-Liisa Malvalehto juoksivat kevyen lenkin ja saivat kumpikin 34 kpl:n verran kierroksia kerättyä. Itse allekirjoittanut ylitti itsensä kaikkensa antaneena ja saavutti 30 kierroksen rajapyykin. Kunniakierros tuotti tänä vuonna arviolta noin 1500 euron verran rahaa seuran kassaan. Tulos on aivan hyvä, kun huomioi muutaman varainkerääjän esteet osallistua tuen hankkimiseen täysipainoisesti.

Ensi vuonna jälleen kunniakierros järjestetään ja toivon jo nyt, että sää olisi meille suosiollisempi.

Ei muuta kuin keräämään!

Kunniakierros tapahtuma
Kouvolan keskusurheilukentällä
ma 1.8 klo 17-18

Tule mukaan reippailemaan 60 minuuttia hyvässä hengessä ikään
tai kuntoon katsomatta yhdessä Suomen maajoukkuehiihtäjien
Mona-Liisa Malvalehdon ja Ville Nousiaisen kanssa.

Osallistumalla kunniakierrostapahtumaan juosten tai kävellen, tuet paikkakuntasi lasten
ja nuorten urheiluseuran toimintaa.

Minimi tukisumma on 15 €.

Kouvolan Sanomien etukortilla voit tulla kokeilemaan kuntoasi veloituksetta. Käteismaksuja ei kerätä, joten laskut tulevat sähköpostitse tai haluttaessa paperipostina kunniakierrostapahtuman jälkeen.

Osuuspankki lahjoittaa jokaiselle osallistujalle pienen yllätyslahjan.

kunniakierros.fi.         facebook.com/kunniakierros.com

Kunniakierros jo yli 30 vuotta!